När en blir bra blir en annan sämre..

2013-01-31 20:38:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej fina du!
Här börjar det kännas som om jag är på rätt väg, halleluja 😄. Fick en ny medicin av doktorn i tisdags och dessa ska jag ta nu på kvällen för att underlätta morgonen då det är som värst. Och imorse kändes det faktiskt en aning bättre så jag håller tummarna för att det vänder nu!

Men när en blir bättre blir en annan sämre..Kean vaknade hes imorse och har fått svårt att andas, precis som han hade i höstas när vi var på sjukhuset. Och nu under kvällen har det blivit värre men han somnade efter mycket om och men. Så vi håller tummarna för att det inte blir värre för då måste vi in för att underlätta andningen. Usch inte alls roligt!

Ska passa på att sova lite , känner på mig att jag kommer att ha en liten skrutt på bröstet inatt (enda gången han vill sova hos oss är när han är sjuk och då ska han sova på mig..).

Sov gott och hoppas att ni får må bra!





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu