Det är så roligt att jag måste skratta..

2012-11-22 12:48:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Amen hej!
 
 
Idag hade dagen planerats in i den minsta detalj, men inatt vaknar jag av en ledsen lite skorpa som var inne på toaletten. Jag känner på henne och hon kokar!. I med alvedon och en massa dricka innan hon snurrar runt och somnar om.Så jag har haft en värmande liten braskamin brevid mig i sängen inatt.  När hon vaknade imorse var det ingen förändring på tempen. Hon var väldigt törstig så hon fick en flaska med saft som hon mer eller mindre klunkade i sig..En stund därefter spyr hon ner hela sig och soffan, så det var bara upp i duschen för få bort allt och värma den frusna lilla kroppen.
Jag hade bara alvedon som var för 10-15 kg och det kändes inte som om dessa gav någon som helst efftekt. Åh det sista jag vill göra är att packa ner barnen i vagnen (Leah framför allt) för att gå till affären å handla alvedon för större barn. Som tur är (tur i oturen) har min käre far fått ryggskott och var nere i centrum precis när jag ringde för att hanlda värktabletter till sig själv så han kom upp med ett paket alvedon till skorpan. Tack snälla du!
 
Så jag vet inte om hon är magsjuk eller om det bara var att hon drack för snabbt?! För nu har hon fått en tesked med dricka var 5:e minut och inte har kommit ut. Håller tummarna för att det inte är magsjuka men jag tar inte det säkra för det osäkra å tänkte köra ett storstädsrace här hemma något jag vet att lilleman uppskattar också, två flugor i en smäll.Min son älskar nämligen dammsugaren, sopborsten,diskmaskinen,tvättmaskinen och moppen! En egenskap han INTE har ärvt efter sin far iallafall ;-)
 
 
Nej hörrni hoppas att ni får vara friska iallfall och håll tummarna för att det INTE är magsjukan nej det pallar jag bara inte!!!
 
 
 
   

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu