Lite sömn, dagens lunch och hotellbokning

2012-11-13 11:49:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på dig!
 
 
Jag lyckades skrapa ihop kanske 4-4½ timmes sömn inatt och är oförskämt pigg iallafall, skönt! Har dock en supersnorig, hostig och gnällig liten lilleman här hemma. Som inte alls tyckte att vila i 40 minuter istället för sina vanliga 2 timmar var något konstigt. Men hans mamma tycker att efter denna hemska natt så borde hans kropp vara helt slut, fast å andra sidan så vet man själv hur bra man sover när man har världens hosta.
I detta nu sitter jag och äter lunch, Kean fick välling när han skulle vila och tror inte han kommer vilja ha mat på ett tag. Dagens lunch bestog av kycklingklubba, körsbärstomater, gurka och fetaost men mer än halva kycklingen är kvar och fetan har jag inte ens rört. När jag har varit gravid så har kyckling fullkomligt ratats och extrema kvälningar har uppstått och jag känner mer än ofta att det fortfarande är så. Skumt då kyckling verkligen alltid varit något av en favorit..
 
 
Dagens to do's är att plocka (för ovanlighetens skull) dammsuga, plocka ur/i disken och sätta upp lite tavlor. Tror varken lilleman eller jag har mer energi än så. Sedan ska vi börja gå lite tidigare än vanligt när vi ska hämta skorpan då han tycker det är fasligt roligt att gå utomhus. Han fick ta sig en promenad påvägen hem från lämningen och det tog lite längre tid att komma än vanligt som ni kanske kan förstå, framför allt då han ska gå åt alla håll förutom det hållet jag vill att vi ska gå. Mycket att upptäcka överallt!
 
   Bokade hotell till vår resa igår och nu börjar det känns mer verkligt att vi verkligen ska åka. Hittade ett som det ser ut på bilderna ett riktigt mysigt hotell. Vi kände att vi ville lägga lite extra på hotellet då vi kommer att spendera en hel del tid där och eftersom vi inte är där för att gå ut på samma sätt som om skulle åka på tjejresa eller singelresa och bara har hotellet för att sova på.
 
 
 
Jag tror och hoppas att det kommer bli kanon, oj vad jag längtar!
 
 
Nej nu ska en bajsblöja bytas innan vi sätter igång :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu