Sjukhusbesök och träning

2013-02-01 22:08:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev ett besök på sjukhuset för Kean och Kens del igårkväll. Det tog hårt i hjärtat att inte kunna följa med men någon måste vara hemma med vår andra skatt. Efter cortison och adrenalin släppte det värsta och de fick komma hem. Andningen kändes något bättre imorse men inte såpass som det borde därför fick det bli ett besök på VC där han fick andas mer adrenalin och Kean fick även cortison tabletter utskrivna för att hjälpa till under natten. Så vi håller tummarna för en bra natt!

Imorgon ska K iväg med grabbarna på Bajenkväll (fast det är hela dagen..) Så jag är gräsänka med barnen, hoppas på att kroppen orkar att göra något roligt med dom imorgon för hemma orkar jag inte vara hela dagen då hela veckan har spenderats innanför dessa fyra väggar. Vi får se :-).

I detta nu ger Ken mig ångest och kör sitt femte Tapout pass för den här veckan medan jag får ligga i soffan och pucha så gott det går. Men den dagen kroppen känns bättre ska jag hänga på passet jag med, oj vad jag längtar. Häromdagen så skulle alla i familjen (minus mig själv) träna då kan det se ut såhär, bästaste!



(Psst! K vill inte att jag skulle lägga ut ngn bild där han tränar så säg inget om ni träffar honom ;-)





Kommentarer
Sandra

Hej! Hittade hit till din blogg nyss, då vi delar barnklädes-intresset :) Vill tipsa dig om en bild & prat-grupp på facebook för barnklädes-intresserade :
http://www.facebook.com/groups/462414663808747/

Ha det bra! Med vänlig hälsning, Sandra

2013-05-16 01:04:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu