Får aldrig iväg något..

2012-11-18 20:54:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag suttit och skrivit till er varje dag men har aldrig fått iväg något överhuvudtaget då det alltid kommer 1000 saker i mellan..

Men vi har inte gjort något speciellt heller förutom att blivit väckt vid femsnåret, varit i skogen, pysslat med lite av de vi hittade i skogen, lekt på nya lekplatsen. Ja lite av allt skulle man väl kunna säga :-).

Nu på kvällen fick vi lite besök av min fina syster och Diego. Diego skulle hjälpa K med att riva fasaden på baksidan då det kommer komma några snickare imorgonbitti för att sätta nya panel. Enligt K skulle de komma vid sju snåret, a men jösses vad tidigt! Även om man gått upp så vaknar man inte till förrän runt nio snåret. Med de menar jag att vi mer än gärna drar oss några timmar längre i pyjamasen här hemma på måndagar och fredagar å är inte presentabel då heller haha jösses de kommer bli rädda för mammazombien här hemma haha 😃.

De ska fixa framsidan också, förhoppningsvis denna vecka så det är bara att vänja sig med att ha folk här i ottan som bankar på huset. Hoppas på att vi får vara friska nu så vi kan åka härifrån under dagarna. För lycka till att få lilleman att somna om han knappt kan somna med tv:n på låg volym under dagarna..

Ha en underbar söndagskväll så LOVAR jag er att jag ska bli bättre på höra av mig till er. Måste bara hitta luckorna igen 😉



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu