Jahaja

2012-11-08 09:47:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej igen!
Här är vi hemma igen efter lämning av skorpan och en sväng förbi jobbet. Så skönt att ha det nära när man kommer på vissa saker man måste få reda på. Fick reda på att Leahs utvecklingssamtal blev inställt pga personalbrist så det fick bli en ny tid nästa vecka istället. Inte mig emot då vi fick en sen tid och då kan även K vara med. Så planerna ändrades lite men jag tror vi stannar hemma idag iallafall.. Skulle behöva städa men jag vet helt ärligt talat inte om jag orkar det. Känns som om det är de enda jag gör här hemma, men en dusch är högst upp på listan iallafall. Måste bara vänta på att lilleman ska äta klart sin sena frukost här innan några som helst planer smids.

Idag är det förresten ingen vanlig dag utan min & K's årsdag. Han fick ett litet kort av mig imorse och jag tänkte fundera ut en riktig mysmiddag ikväll. Tack älskling för de bästa åren i livet tillsammans med dig. Dig vill jag bli gammal & grå med! <3




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu