Micropaus

2012-11-22 14:37:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Båda barnen sover, tvättmaskinen och diskmaskinen körs och jag tog en mikropaus i soffan. Hade kunnat sitta här tills de vaknar men då får jag inget gjort. Lika bra att passa på att skura golven under tiden lilleman sover, man ju inte be honom vara inne i lekrummet medan golvet torkar utan han ska ju självklart vara med och då blir han som Bambi på hal is.

Det verkar inte som om det är magsjuka iallfall (tack gode gud!! ). Leah har nämligen fått i sig både saft,vatten och en mandarin å allt har fått stanna kvar. Så därför försöker jag få henne att vila såpass mycket som möjligt för att bli frisk igen.

Här har ni min lilla nakenfis till städhjälp tidigare idag som har lärt sig att säga mamma och där (när han pekar). Så han är som en lite svans som ropar mamma och som ska hjälpa mig med alla sysslor, söt SKRUTT! Undrar hur det kan vara så roligt att titta på tvättmaskinen när den kör runt men hel fascinerad är han :-).




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu