Allt bara flyter

2012-11-19 11:14:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Måndag igen vilket betyder ny vecka med nya möjligheter. Här har vi kickat igång dagen för länge sedan närmare bestämt vi sextiden då Kean tyckte att det var dags att gå upp..Så vi har både hunnit att dammsuga, städat lekrummet som var helt uppånervänt, utelek och självklart tagit emot snickarna. Som tack gode gud kom vi åtta snåret :-). Så nu bankas det för fullt och Kean har ändå inte vaknat. Varför är det så? Hur kan han sova i det här livet och vakna av tv:n när jag är själv?!?! Hm skumt det där må jag säga.

Idag måste vi vara standby hela dagen tills vår nya ytterdörr kommer. Därför kan vi inte lämna huset mer än att gå till en närliggande lekplats möjligtvis. Men först ska lunchen tillagas innan vi ens tänker i andra banor. Funderar på att baka lite men vi får se ;-)

Det är dagar som denna jag kommer att sakna när jag börjar jobba. Barnen är på toppen humör, vädret är helt fantastiskt och allt bara flyter och som ni förstår njuter jag av varje sekund.


Ha en underbar dag i det vackra vädret!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu