Sova?

2012-11-30 23:11:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Go' kväll på dig!

Här har ni en som försöker bli trött men det går inte så bra då jag är oerhört pigg för omväxlings skull. Trodde jag skulle vara helt slut efter idag men tji fick jag!

Här ligger jag och har nu kollat Facebook 200 ggr, instagram 400 ggr, mailen och alla bloggar jag läser och har inget mer att göra eller nu ljög jag. När jag inte kan sova (vilket inte händer ofta) brukar jag ta mig lite egentid och hitta lite inspiration på den bästa appen (pinterest). Jag kan fastna lääänge att jag tillslut måste sätta en stänga-av-mobilen-tid åt mig själv för det finns så mycket roligt att kika på och det uppdateras hela tiden. Så även om mina ögon värker av trötthet har jag världans svårt att lägga ifrån mig telefonen. Men eftersom man är så koncentrerad med att inte missa något roligt/fint så blir man trött, så det är väl något jag får göra.
Men om du som läser här inne har en blogg får du gärna skriva den till mig. Vill läsa något nytt! Och självklart vill jag veta mer om just dig.


Hoppas även på att min lilla son somnar om snart då han hostat till och från nu i en timme stackarn. Tokförkylda är mina små men hoppas verkligen på att det släpper snart!

Nej hörrni ska försöka somna nu för magkänslan säger att det kommer bli en lång natt med mycket uppvak och tidig morgon....

(Satte ett hårspänne i Keans hår i dag för skojs skull och för att se om hans pappa märkte något när han kom hem. Det tog honom 2 sekunder när han kommit innanför dörren innan han ser det och han frågar: - Kean vad har du k håret?!?! Och ger mig det onda ögat ;-) mohahaha! Lite roligt måste man ha :-) )


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu