Egentid deluxe

2012-12-01 13:59:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Halloj!
Somnade ganska snabbt efter att jag lagt Kean i högläge igen och hostan lade sig. Vaknade dock vid tre tiden när karln kom "smygandes" hem..

Fick sovmorgon till åtta, halleluja!! K åkte iväg vid nio tiden och vi gjorde oss i ordning och packade allt som skulle med till morfar. Till Leahs lycka tog vi även med pulkan på bussen och hoppade av redan efter två stationer så att hon kunde få åka pulka istället för buss, ja lycka är bara förnamnet.
Så nu har de bakat lussebullar och snart är det dags för pepparkakor. Leah ville inte att vi skulle vara med (jag&kean) men om Kean sover på nedervåningen och jag ligger i morfars och Lenas säng (även de på nedervåningen) så märker hon inte av oss ;-).
Min pappa har en säng som man kan höja upp "ryggstödet" på och en gigantisk tv i sovrummet med alla kanaler så det går absolut ingen nöd på mig! Ni förstår vilken lyx jag har det den här timmen som Kean kommer sova, lite egentid deluxe!!

Snart kommer även alla mina syskon hit på adventsfika och förhoppningsvis kanske även min karl kommer hem i hyfsad tid, time will tell...



https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1489222/images/2012/pic_50b9fd9de087c37b4d38b4c9.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1489222/images/2012/pic_50b9fe0ee087c37b50544f23.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1489222/images/2012/pic_50b9fe1bddf2b33fb9002372.jpg" class="image">


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu