God morgon mitt vinterland!

2012-11-30 09:12:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Ja ni hörrni det blev inte uppdatering iförrgår som jag lovat men men.
 
Fredag, veckans bästa dag eller hur!  I love the fredagsfeeling jag har in my body, eller brukar älska fredagar då det känns som om det är kortare arbetsdag och allt som hör till fredagsmyset är bara underbart. Men ikväll är det andra bullar då Ken bara komma hem för en snabb dusch innan han ska åka igen på julbord/julshow, så jag kommer vara själv med mina små monster. Åh inte nog med de så ska han jobba hela helgen karlskrället, som tur är har vi lite saker som vi/Leah ska göra.
Imorgon ska Leah baka hemma hos morfar (tradition) sen får vi komma och smaka på allt gott! Åh jag har verkligen haft världens craving för en nybakad lussebulle hela veckan så jag hoppas att det bjuder oss på det imorn :-)
På söndag ska den lilla fuskisen få gå på Cirkus Scott med sin farmor. Så ni kanske kan förstå varför hon har räknat ner till den här helgen sedan 1 ½ vecka tillbaka + att man får öppna julkalendern som pappa K har köpt. Nej i år blev det ingen presentkalender,orkade helt enkelt inte tyvärr..Kanske nästa år!
 

Idag skulle vi ha lekt med en dagiskompis till Leah men eftersom båda mina barn är förkylda och Kean har hostat en hel del inatt ville inte mamman riskera att hennes 4 månaders lilla bebis skulle smittas och det är ju fullt förståligt. Så istället ska vi skotta oss ut från huset, leka lite i snön innan vi beger oss till centrum för lite mysfika med Therese, Jonas och Hannah.
 
Jag har väntat och väntat på att köpa en ny overall till skorpan tills snön kommer och nu har den kommit å lite till. Och nämnde jag att den overall som Leah har haft helt plötsligt bara blivit för liten?! Så jag var inte riktigt förberedd kan man säga, som tur var hade jag täckbyxor, vinterjacka och gamla vintervantar som hon fick ha på dagis igår. Hade liite ångest över detta så ett ångestsamtal till K gjorde att vi åkte till centrum igår och handlade både ny overall och vantar. Tyvärr fanns inte overallen i svart som vi (jag å Leah) ville ha från början så det fick bli en ROSA. Själv gillar jag just svart, marinblått som hon haft tidigare då man inte behöver tänka på att de andra kläderna/vantarna/mössan ska matcha som man behöver tänkte lite mer på nu. Men Leah var nöjd och det är huvudsaken!
Ni får se lite bilder sen, lovar.
 
Nu är det dags att hoppa ur pyjamasen och bege oss ut!

Ha en underbar fredag

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu