snöblandatisandekalltregn...

2012-11-28 11:11:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Hej du!
 
 
Härligt väder vi har inte sant? Eller du kanske har sol, glittrande snö eller bara uppehåll? Här hos oss har det regnat konstant i två dygn nu eller nu sa jag fel snöblandatisandekalltregn är det. Som ni kanske förstår vill inte denna mamma gå till dagis imorse när regnet öste som värst och låg horisontellt men skorpan skulle bara till dagis såklart å det var bara att ta på sig gummistövlar och 743 lager med kläder på oss alla..Jag var väldigt lättad när jag kom innanför dörren här hemma i värmen ska ni veta,usch!
 
Vad har hänt mer sedan sist? Förutom att alla i familjen utom jag har varit sjuka var å varannan dag så har det inte hänt så mycket faktiskt. Vi har varit ute på landet och äntligen vinterstädat å självklart myst med min älskade mamma.Vi har även haft vår sista grillkväll (japp skam den som ger sig!) i söndags och oh my vad gott det är med grillat! Kommer verkligen sakna det, kanske kan få ut K att grilla någon gång i vinter kanske ;-)
Snickarna är fortfarande här och förhoppningsvis är det sista dagen idag innan allt är färdigt,känns sådär att ha en framsida som ser ut som en arbetsplats och virke/material överallt och framför allt för grannarna som har ett stort tålamod med all vår renovering. Men snart snart snart är det äntligen färdigt och vi får ett supervarmt hus! :-)
 
Nu vaknade griniga lilleman där uppe så jag får återkomma till er nästa vila, för nu ska det ätas lunch och städas!
 
 
Min fina karl som inte har gett upp grillsäsongen riktigt än!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu