Brr!

2012-11-20 11:29:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 Hej på dig!
Här sitter jag i K's farsdagspresent från barnen, ett par gigantiska duntofflor och en varm filt för här hemma är det iiiskallt, brr. Varför kanske ni undrar, jo vi har som tidigare sagt snickare hemma hos oss som byter vår fasad och de har börjat med baksidan. Det betyder att altandörren måste stå lite på glänt för att förlängningssladden inte ska gå sönder plus att de kapar allt virke på framsidan,så de blir en del spring vilket gör att det blir en igloo här hemma brr..!
 
Skulle ha åkt ner till öppna förskolan idag men jag kände att jag hade en del att ta tag i här hemma som jag har skjutit åt sidan alldeles för länge. Så det är vad vi har gjort nu på förmiddagen förutom att vi lämnat skorpan på sitt älskade dagis och promenad hem. Nu ligger Kean och sover så jag passar på att skriva till dig. Planen för i eftermiddag är att komma ut lite innan skorpan ska hämtas men även fixa det sista av de vi började med nu på förmiddagen. Men nu ska jag passa på att slappa lite i soffan och kika på lite julklappar till barnen.
 
Kean har sedan en tid tillbaka fått börja äta middagen själv och häromdagen vankades de spaghetti & köttfärsås å jösses han blev kladdigare än någonsin. Såpass kladdig att vi körde sten,sax,påse om vem som skulle ta och rengöra honom haha. Han fick sätta sig i ett bad direkt som ni kanske kan förstå ;-)
 
Han tyckte att det var gott iallafall, det är huvudsaken!
 
 
 
 
 
 
 
        

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu