Nej men hej!

2012-11-12 08:59:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Halloj! 
 
 
Här har helgen gått med en rasande fart, varför är det så? Att veckodagarna kan kännas oändligt långa medan fredag,lördag,söndag bara rusar förbi innan man hinner blinka, hm skumt. 
Men vi har hunnit med en hel del faktiskt :-) Vi har till exempel varit och kollat på en ny ytterdörr, Leah har varit på sitt älskade lekland med bästa morbror Robban, firat farsdag både hemma, för min pappa till K's pappa,rensat i köket (som verkligen behövdes!), myst en massa och bara varit tillsammans.
 
 
 
Idag är det måndag som du redan vet och ny oskriven vecka ligger framför oss, känns som att det blir en bra vecka . Det enda vi har planerat på schemat än så länge är utvecklingssamtal för skorpan annars är veckan som sagt helt oskriven. Kean är väldans snorig men väldigt pigg ändå (som alltid!), så jag hoppas på att snoret försvinner och att det inte utvecklar sig till någon form av sjukdom..     
 
 
En sak som vi gjorde igår var att vi bokade en weekend till London! Vi åker några dagar efter nyår och ska ha flera dagar bara tillsammans, åh vad vi behöver det :-) Jag får det av min fina älskling i 25 års present men vi åker som sagt två veckor innan eftersom jag börjar jobba i början av januari och jag tror inte att det är så populärt att komma och be om ledighet direkt. Så vi passar på att åka när vi båda är lediga och har du varit i London får du gärna ge oss lite tips på bra restauranger, shoppingställen och attraktioner som bara måste besökas! Åh jag är helt uppspelt  som ni kanske förstår :-)
Därför börjar jag idag att äta otroligt mycket bättre än vad jag gjort den senaste tiden dvs så lite socker,kolhydrater och fett som möjligt. Ska även damma av löpbandet,pilatesbollen och min kettlebell, för jag ska ta mig tusan se FAB ut på vår resa och min 25 års dag eller iallafall en början till att se FAB ut.
Nu ska vi ta av oss pyjamasen (för Leahs del ska prinsessklänningen av) och göra oss iordning för att ta oss ner till jobbet och lämna en massa glasburkar som vi inte behöver här hemma då vi redan målat våra lyktor. 
Sedan blir det nog en stund på lekplatsen för att njuta av solen och friska luften en stund.
 
 
 
Ha en underbar dagen, ser ut att bli en riktigt fin sådan!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu